Hög service i företag



Hög service förbryllar och förtrollar mig. Min kund Highlights, partner till guregroup.se i tänkta projekt, jobbar bl a med utbildning för att öka servicegraden i företag och organisationer. Highlights.se gör det väldigt bra.  Att vara sedd och hörd, är ju det mest grundläggande hos en människa. Själv jobbar jag med ett bolag utomlands idag, den grymma återkopplingen och servicen gör mig riktigt varm. Det är sådana leverantörer jag värdesätter och har förmånen att jobba med. 

Hög service ser jag som något mycket värdefullt.

Service om den används på fel sätt, vad kan hända? 

Det kan lätt bli att ett företag dissas, förtroendet försvinner bort och vips kan kunden faktiskt välja ett annat varumärke, som ser vad som krävs. 

Då spelar det ingen roll vilket varumärkesjobb som är gjort hos guregroup.se, eller vilken fin grafisk profil företaget har, eller hur bra kampanjen är, hur snyggt ett foto är, eller vilka ord som står i ett nyhetsbrev som kunden fått, företaget kan bli "ett minne blått".

Vad får dig att stanna upp och tänka?: Vilken grym service det där bolaget har, jag gillar ju det där varumärket, extra mkt...

Ha det bäst!/Carina Gure
carina@guregroup.se

Kom ihåg ni är grymma: Bo Eriksson Robert Brederman på Highlights.se med ert gäng!

#guregroup #älskargehögservice #kunder #omtanke #vifinnshärförer #reklambyrå #50talmedarbetare